תחום השיווק, המנהל, המכירות וההפצה של טובין וסחורות במשק הישראלי והגלובלי בגלל הנו תחום שנחקר, נסקר, מתואר ונכתב עליו רבות בספרות-מחקרית תקפה ומהימנה בארץ ובעולם.
עבודה אקדמית בתחום זה צריכה להיות מראה ותמונת תשקיף לתחום המנהל והשיווק על רכיביו, נגזרותיו ומאפייניו השונים. עבודה אקדמית בשיווק צריכה להקיף את ההיבטים והתמורות המודרניות והרלוונטיות בתחום על בסיס היכרות עם תאוריות מודלים עדכניים בתחום וגם על בסיס הבניה ותיאור של הקשר והממשק בין תחום השיווק ובין הכלכלה המודרנית בת-זמננו.
עבודות אקדמיות בתחום צריכות לעסוק בנושאי הליבה הבולטים והמרכזיים שמאפיינים את תחום השיווק. השיווק המודרני מתאפיין בטכניקות שונות, כלים ואמצעים שונים שלאורם השיווק המודרני מתנהל. עבודה בתחום יכולה להיות עיונית (לא מחקרית), מחקרית (איכותנית) או מחקרית אמפירית (כמותית). על בסיס ההנחיות והדרישות של המוסד הלימודי להשכלה גבוהה נוכל להתאים לכם עבודה בנושא שיווק שתיתן מענה איכותי ומדויק לדרישות הסף האקדמיות שנדרשות מכם כסטודנטים תור שמירה על חוקי הכתיבה המקובלים באקדמיה.
עבודה אקדמית על תמהיל השיווק (Marketing mix):
תמהיל השיווק או בשמו הלועזי “Marketing mix” הנו אחד המונחים המרכזיים, המהותיים והמפורסמים ביותר בעבודות אקדמיות בשיווק. ניתן לקרוא במאמר "עבודה אקדמית לדוגמא" מידע שיאפשר לכם להבין טוב יותר את נפח הכתיבה הסטנדרטי, היקף העבודה הנדרש מכם בתור סטודנטים ואת סגנון הכתיבה וההפניות האקדמיות המקובלות בתחום זה (שיטת ה-APA המקובלת במדעי-החברה).
בעבודה אקדמית בשיווק על תמהיל השיווק תוכלו ללמוד יותר על מהות ומשמעות המונח, חשיבותו ותרומתו הפיננסית והעסקית לניהול השיווק בכלכלה המודרנית. ל"תמהיל השיווק" יש מאפיינים רבים, דוגמה לכך יכולה להיות: תיאור המוצר על פי ארבעה תבחינים מרכזיים (חמשת ה-P’s): המוצר (Product), המחיר (Price), תמחיר (Pricing), הפצה (Place) וקידום מכירות (Promotion).
מבנה עבודה אקדמית בשיווק:
לעבודה אקדמית בשיווק, בדומה לכל עבודה אקדמית אחרת יש מבנה ופורמט מקובל ומסודר שמותאם לדרישות המקובלות באקדמיה בישראל. במרבית העבודות האקדמיות בשיווק יש שער, תוכן עניינים, מבוא תאורטי קצר שמהווה תמונה מראה כללית לנושא העבודה ומרכיביה, סקירה-ספרותית שהיא תיאור עיוני ותאורטי של פרקי העבודה ותתי-הפרקים של העבודה.
במידה וזו עבודה מחקרית יופיע פרק שיטת המחקר שיתאר את סוג שיטת המחקר (איכותנית או כמותית), ממצאי המחקר ודרך עיבודם, דיון תאורטי בממצאי המחקר בין אם תאורטיים או מחקריים והשוואתם לסקירה התאורטית, סיכום ומסקנות של העבודה ולבסוף רשימת-מקורות ביבליוגרפיים שהם למעשה המראה לחומר העיוני שממנו נכתבה העבודה. יש הבדל מהבחינה הזאת בין עבודה שהיא עיונית ורק תאורטית ובין עבודה שהיא מחקרית. לעבודה אקדמית בשיווק יש שער לעבודה אקדמית בדומה לכל עבודה אקדמית אחרת. השער הוא תמונה המראה לנושא העבודה, לפקולטה, למוסד הנבחר ולפרטי הסטודנט.
למה לבחור בנו לכתיבת עבודה אקדמית בשיווק:
"קמפלוס" היא חברה מוכרת ואמינה וגם הוותיקה והמובילה בישראל לעריכת תוכן וליווי אקדמי של סטודנטים. אצלנו תקבלו את שירותי עריכת התוכן והכתיבה האיכותיים ביותר, האמינים ביותר, היעילים ביותר עם צוות אקדמאים ועורכים מובחרים בעלי תארים מתקדמים, ויותר מכל, במחירים הגונים תוך כדי התאמה אישית לצרכי הסטודנט. "קמפלוס" מתחייבת לשמירה מלאה על הדיסקרטיות של הסטודנט, ופועלת על פי תקנון אתיקה ייחודי. אנו מעניקים לכם מעטפת מלאה שכוללת את כל השירותים הדרושים לכם בעבודה בנושא שיווק ובכלל. אל תתפשרו על האיכות או על הציון, צרו אתנו קשר.