סיוע אקדמאי בתקופת הקורונה, נהפך, ככל שהחיים תחת נגיף הקורונה הפכו לשגרתיים, לחלק בלתי נפרד ממפת השירות והסיוע שלנו לסטודנטים. עשרות עד מאות סטודנטים פנו ופונים אלינו בבקשת סיוע, בשל האתגרים הרבים של תקופה זו.
מפגשים חשובים עם מרצים מתבטלים, עבודות הגשה נדחות והמוטיבציה ללמידה יורדת בעת הזו. נוסיף לכך את המצב הכלכלי הכללי של הסטודנטים, ונראה עד כמה התקופה הזו מעמידה אותם בפני שוקת שבורה. ולכן, מתפקידנו העיקרי הינו לסייע, בצורה המקצועית ביותר, לכל סטודנט שזקוק לכך.
במאמר הבא, נסקור את עולם האקדמיה וגם את הסיוע בתקופה זו.
זכרו, שלמרות התקופה המאתגרת, עוד לא אבדה תקוותנו, והסיוע שלנו רק מוסיף לגדול ולהעצים את הסטודנטים שלנו, ואיכותו נותרה איתנה. בואו נתחיל.
כיצד בא לידי ביטוי סיוע אקדמאי בתקופת הקורונה?
סיוע אקדמאי בתקופת הקורונה בא לידי ביטוי, למשל, בכל הקשור לכתיבת עבודות. זהו הנושא החם והמדובר ביותר שעימו הסטודנטים מגיעים אלינו. הסטודנטים מביאים עימם עבודות מכל הסוגים, ומסתייעים דרך מענה לשאלות, עבודות לדוגמא ומידע נוסף שרלוונטי לפניותיהם.
כל עבודה שנכתבת, במסגרת השירות שלנו, נכתבת לצורך העשרת ידע בלבד, ודרך כך, הסטודנטים מקבלים את הערך המוסף שהיה חסר להם, בעת שהתמודדו עם הכתיבה של העבודות שלהם.
השירות שלנו נותן מענה בלתי מתפשר ומאוד מקצועי לסטודנטים, וזאת כדי שהם ישרדו את עולם האקדמיה, תחת צל תקופת נגיף הקורונה. בזכות סיוע זה, הם לבסוף צולחים בגדול את עבודותיהם ומטלותיהם באקדמיה, בין אם בתואר ראשון ובין אם בתואר שני.
בחלק הבא, נסקור את כל מה שחשוב לדעת בעניין העבודות והמטלות באקדמיה, שעליכם כסטודנטים לעמוד בזמנים שהוקצבו להם, יחד עם הסטנדרטים הגבוהים.
אז כיצד צריך לכתוב עבודות?
כתיבה של עבודה אקדמית אינה משימה פשוטה, ומצריכה מאמצים רבים מן הסטודנט. בשונה מעבודות, שלהם בוודאי היה רגיל הסטודנט כתלמיד בית ספר יסודי או כתלמיד תיכון, הרי שכאן הוא נדרש למשאבים רבים יותר, ובהם מקורות אקדמאיים מחקריים, שחיוניים מאוד לביצוע העבודות והמטלות.
קודם כל, מספר פרטים טכניים, שאסור לפסוח עליהם: פונט david בגודל 12, המלצה לעימוד של מסמך הכתיבה בתחתיתו (ממוספר), כתיבה בפסקאות, שורה וחצי (1.5) רווח. מלבד זאת, צריך להקפיד גם כתיבה מדעית-אקדמית, נאותה וברורה, שכן אלו היסודות של העבודה שלכם, ובלעדיהם העבודה אינה שלמה, וכך גם ההשפעה על הציון.
כפי שהוזכר לעיל, קודם כל יש לעשות שימוש במקורות הביבליוגרפיים שקשורים לעבודה שלכם. קראו אותם היטב, ואם הם מודפסים- השתמשו בטוש מדגיש כדי לסמן את הפרטים החשובים. לאחר מכן, כתבו זאת במילים שלכם, מכיוון שהעתקה, מילה במילה, פירושה גרירה לעבירת משמעת. ולכן, צטטו במילים שלכם, וציינו כמובן את שם הכותב/ת. למשל: "תוכן כלשהוא במילים שלכם (שם כותב/ת, 2008)".
עוד מידע
אם אתם סטודנטים שזקוקים לעוד מידע בנושא, אתם מוזמנים להיכנס למאמר המוסיף לעסוק בנושא ולהרחיב עליו בנקודות חשובות.
למאמר בנושא עבודות אקדמיות מוכנות- לחצו כאן.
ועוד מידע
עיקר העבודות הינן עבודות סמינריון.
כך נראה מבנה העבודה:
- שער- שם העבודה, שם סטודנט ותעודת זהות
- תוכן עניינים- התמצאות בתוכן
- תקציר ומבוא- במילים שלכם
- סקירת ספרות- כתיבה במילים שלכם, עם הסתמכות על מקורות אקדמיים
- מערך המחקר- הדרך בה אתם בוחרים לחקור נושא מסוים
- ממצאים- תוצאות
- דיון ומסקנות- במילים שלכם
- רשימה ביבליוגרפית- קרדיט לכותבים
זקוקים לסיוע שלנו? הרימו טלפון עכשיו.